Detaylar

Kategori Araştırma - İnceleme
Yayıncı Grafiker Yayıncılık
Liste Fiyatı 23.15
Format Kitap
Barkod 9786059247245
Yayın Tarihi 2018-02-07
Yayın Dili Türkçe
Baskı Sayısı 1.Baskı
Sayfa Sayısı 320
Kapak Karton
Kağıt 2.Hamur
Boyut 135 X 210

Kent İmgeleri ve Günümüz Kent Markası Tasarımına Etkisi; Evliya Çelebi Seyahatnamesi'nde

Sanayi kentlerinin tek tipleşme karşısında nefes alabileceği bir alan olarak görülen kültürün, günümüzde kent yaşamının deneyimsel olarak yeniden tasarlanmasında popüler bir konu haline geldiği görülmüştür. Özellikle günümüzde birçok kentin sürdürülebilir ekonomik kalkınması için yeni arayışlar gündeme gelmektedir. Bu arayışlar neticesinde özellikle kentlerin karşılaştıkları ekonomik krizle birlikte 1990'lı yıllardan itibaren kent markası tasarımı kavramı gündeme gelmiştir.

Dünyada henüz yeni olan bu çalışma alanında, kültür temelli kent modelleri geliştirmeye yönelik politikalar üretilmeye ve kültür endüstrileri alanında yeni iş alanları icat edilmeye başlanarak kentin sürdürülebilir ekonomik kalkınmasının yanında kent insanının sorunlarına yönelik çözüm önerileri sunulmaktadır. Bu konjonktürde, Türkiye'de özellikle kent markası tasarımı kavramının henüz gündeme geliyor oluşu ile ilintili bir şekilde bu alanda kültür merkezli kent markası çalışmalarına ihtiyaç duyulacağını akla getirmiştir. Halk biliminin disiplinler arası bir çalışma imkanı sunmasından cesaret alınarak günümüz kent markası tasarımlarına halk bilimsel çerçeveden bakmak ve kent markası tasarımı alanına yeni bir bakış açısı sunmak amacıyla bu çalışma gerçekleştirilmiştir.

Emeği Geçenler

Yazar   : Sunay Akkaya

Satış

% 25
indirim
17.36
Liste Fiyatı : 23.15
Kazancınız : 5.79
Stokta yok
Favorilere Ekle
Ürün Tükendi.